Zeptejte se nás

Telefon

Provozní doba

Po - Pá 9:00 - 17:00

Kontakt pro zákazníky

Email společnosti

Časté otázky

Jak objednám úklid?

Objednání úklidů domácnosti u nás probíhá kompletně online skrze rychlý formulář (tlačítko Kalkulace), kde naleznete volné kapacity, termíny a získáte rovnou přístup do vašeho profilu. U generálních úklidů a úklidů pro firmy probíhá nacenění po zadání kontaktu individuálně na míru.

Musím být při úklidu přítomný/á?

Při úklidu můžete být doma, ale nemusíte - záleží čistě na vašem komfortu. S hospodyní se lze také domluvit na tom, aby za sebou po dokončení úklidu zabouchla dveře, nebo zamkla a vhodila klíče do schránky.

Bude překážet při úklidu pes/kočka?

Všechny naše hospodyně jsou pet-friendly a žádný mazlíček tedy pro nás není překážkou.

Mohu předat klíče své stálé hospodyni?

V tuto chvíli péči o klíče systémově nezajišťujeme a neneseme za ně přímo ani odpovědnost. Předávání klíčů stálým hospodyním je tedy čistě na základě důvěry. Naše hospodyně jsou však spolehlivé a je to ze strany klientů poměrně častá praktika.

Jak probíhá úklid domácnosti?

  1. Objednávka - po vytvoření a uhrazení objednávky máme veškeré informace, které k realizaci úklidu potřebujeme.

  2. Začátek úklidu - ve zvoleném čase na vaši adresu přijde jedna z našich šikovných hospodyň a buď zazvoní na zvonek, nebo zavolá na telefonní číslo. Po jejím příchodu jí ideálně ukažte domácnost, umístění čistících prostředků, nástrojů, odpadkových pytlů a dalších. Sdělte hospodyni své preference na úklid a případné speciální požadavky. Pokud by hospodyni něco nebylo jasné, určitě se doptá.

  3. Konec úklidu - na konci úklidu stačí s hospodyní projít byt, odsouhlasit zda je vše dle vašich představ a rozloučit se. My poté budeme velice rádi za vyplnění hodnocení, které vám pošleme do emailu.

Je možné objednat nestandardní úklid? (úklid před nastěhováním, hloubkový úklid jedné místnosti a jiné...)

Ano, tyto úklidy však naceňujeme individuálně podle konkrétních požadavků. Nejsnažší je zvolit přímo kategorii (domácnosti/firmy) a do formuláře nám zaslat:

  1. Velikost nemovitosti či spaceplán

  2. Popis znečištění či typu úklidu

  3. Lokalitu kde budeme uklízet

  4. Zda-li je k dispozici vybavení

  5. Odkaz na fotografie / jejich zaslání do emailu

Na základě těchto údajů jsme schopni poptávku posoudit a vyjádřit se přesněji k možnostem provedení, obvykle formou předběžného odhadu a rozsahu.

Jak fungují pravidelné úklidy domácnosti?

S pravidelnými úklidy odpadá nutnost objednávat jednotlivé termíny zvlášť. Vše se chystá u nás na pozadí, k vám domů chodí vaše stálá hospodyně a vám tak stačí pouze hradit vždy alespoň jeden úklid dopředu. Odkaz na platbu vám buď posíláme do emailu nebo je možné dobít kredit do peněženky v uživatelském profilu.

Jak posunout termín?

Pro změnu termínu u domácností prosíme využijte svůj uživatelský profil:

  1. Přihlaste se pomocí tlačítka “Profil”. Účet vzniká s první objednávkou automaticky, lze využít funkce “Zapomenuté heslo”.

  2. V přehledu objednávek klikněte na tlačítko “Podrobnosti” u termínu, který chcete změnit.

  3. Upravte termín na takový, který vám nejvíce vyhovuje, vyberte čas a odsouhlaste možnou náhradu v případě, že by vaše stálá hospodyně nemohla tento termín dorazit.

U firemních a nestandardních úklidů prosím kontaktujte přes tlačítko Podpora náš provozní tým napřímo.

Je problém, pokud nám nefunguje zvonek?

Nefunkční zvonek vůbec nevadí. Hospodyně mají k dispozici telefonní číslo a pokud se nedozvoní, tak volají.

Kde jsou k nalezení faktury?

Faktury jsou ke stažení v uživatelském profilu v sekci “Faktury” a to obvykle 1 - 2 dny po proběhnutí úklidu. Kromě toho si zde můžete stáhnout také zálohové daňové doklady hned po uhrazení úklidu nebo nabití vyšší částky kreditu do peněženky.

U firemních klientů faktury zasíláme dle smluveného režimu do emailu.

Co dělat, když se v mé lokalitě neuklízí?

Často nejde o vzdálenost od centrálního města jako takovou, ale o dostupnost MHD, kterých využívají naše hospodyně k dopravě. Z toho důvodu se může stát, že okolní město / vesnice je otevřené, ale vaše už nikoliv.

Nemusíte se ale bát. Požadované adresy, kde neuklízíme evidujeme a kontrolujeme zda je pro nás lokalita dostupná k obsluhování - v takových případech Vás budeme kontaktovat, že se daná lokalita již otevřela.

Jak jsou proškolení pracovníci?

Naši pracovníci procházejí třístupňovým výběrovým řízením, teoretickým i praktickým školením. Mají také k dispozici rozsáhlé odborné materiály, a máme s nimi podepsané veškeré dokumenty. Jsou také proškolení v oblastech BOZP / PO a mají čistý trestní rejstřík. Legální a férová spolupráce za adekvátní odměnu dle platné legislativy je pro nás vysokou prioritou a umožňuje nám dosahovat výborných výsledků u zákazníků.

Co se stane v případě nespokojenosti s proběhlým úklidem?

Kvalita je pro nás prioritou. Pokud by se stalo, že nebudete spokojeni, napište nám na email info@youklid.cz nejlépe spolu s pořízenými fotografiemi a my uděláme vše pro to, abychom spolu nalezli řešení. Po úklidu vám také přijde formulář se žádostí o hodnocení a na negativní zpětnou vazbu rychle reagujeme.

Pro koho je úklid vhodný?

Pro každého, kdo chce svůj čas využít jakkoliv jinak než uklízením!

Potřebuji pomoci se svojí objednávkou

V případě, že potřebujete změnit termín, nastavení služeb, nebo máte specifický dotaz k termínům a nenalezli jste odpověď či možnost změny přímo na našich stránkách, neváhejte nám napsat na email info@youklid.cz a my Vám rádi poradíme či pomůžeme.

Pokud se jedná o urgentní záležitost, která se týká probíhajících objednávek, můžete nás kontaktovat přes telefonní číslo 216 216 056.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Navštivte prosím stránku s dotazy pro stávající klienty.